jag vet vad som krävs



ja, så skulle vi ju göra oss fina
sminka oss på toaletten i två timmar



reaktioner på hur vi såg ut
heller en dålig kommentar än ingen alls
vet inte om vi tänker så för att vi måste
eller för att vi faktiskt tycker det



micke var med
i ytterligare ett försök till att ta över världen med dans



trummisper blev sjuk och tog väskan över axeln och skulle gå hem
vi höll för öronen och försökte att inte gråta



men han är ju en liten hjälte
som betihop och spelade med oss
det var en dimma


Kommentarer
Postat av: p a n d a

Ni har så vackra kläder!

2010-08-10 @ 21:04:50
URL: http://gulasnickarbyxor.blogspot.com
Postat av: Love

jag såg er i noraparken, det var fantastiskt.

sen såg jag er på mosebacke.

det var inte speciellt bra

jag tycker att ni ska satsa på musiken i stället för smink och kläder.

ni är säkert jätteduktiga med era kläder men musiken måste väl vara viktigast för en musiker



och en annan gång kan ni väl vara nyktra när ni spelar.

folk betalar ju pengar för att höra er.



Ta er själva på allvar

skrota kompbandet

spela själva

drick inte före konserter

2010-08-10 @ 22:13:40
Postat av: littlemarbles

hej love



vi har olika sidor av oss själva

igår ville vi ha ett kompband

igår ville vi sminka oss

igår ville vi vara fulla och

dricka före våran konsert

dom pengarna som folk betalar

brukar inte nå oss i slutändan ändå

pengar är inte av så mycket värde jämt

2010-08-10 @ 22:38:12
Postat av: UH

Ni var snygga som alltid!

2010-08-11 @ 15:09:48
Postat av: S

Va? Var ni fulla på en av era spelningar? Jag som trodde att ni var bättre än andra band... :(

2010-08-11 @ 16:30:51
Postat av: littlemarbles

varför skulle vi vara bättre än någon annan.

vem är egentligen det.

2010-08-11 @ 19:51:25
Postat av: S

Förlåt för att jag skrev så. Ni är finast. och bäst. Er musik går rakt in i hjärtat <3

2010-08-12 @ 18:20:24
Postat av: wajki

konstigt att tro att musiker ska va nyktra på scen egentligen. det är nog en minoritet av alla musiker som är nyktra på scen. och konstigt att tro att svenskar ska va nyktra... vem fan är nykter nu för tiden egentligen ?

2010-08-12 @ 23:11:00
Postat av: love

jag tror att man spelar bättre om man är nykter

jag är helt övertygad om att att de flesta musiker är nyktra eller relativt nyktra på scenen.



men jag måste väl nyansera mig lite:

jag kanske bara var avundsjuk, jag var nykter (bilkörning)

dessutom var ju little marbles så otroligt bra i noraparken... jag hade väl en annan förväntan



och jag tycker precis som "S":

Ni är finast. och bäst. Er musik går rakt in i hjärtat <3



2010-08-14 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0