Samma gamla Coop vänner. 14 oktober 2009

Linn:
ja vill inte att du ska åka iväg. jag vill att vi ska åka tillsammans och ha det så himla bra och börja knarka så att vi blir glada och aldrig beroende.
 Till bermuda om det finns nått som heter så
så skulle vi äta exotiska frukter till frukost och lunch och middag så vi skulle inte va tjocka och så skulle vi ha negermamma kläder på oss
Julia:
  hej älskling!
ja har en liten depression
Linn:
mm, men du ska på semester!
Julia:
berätta nått kul!
Linn:
ame
jag har också en svag depression
Julia:
jag med
Linn:
ja
mitt liv är en fyrkant
jag går runt och runt. julia¨
alla hörn ser likadana ut!!
Julia;
Samma gamla coop
Linn:
samma allt
jag syr fortfarande på samma klänning
livet måste gå snabbare
i den här takten blir man fan uttråkad


Kommentarer
Postat av: Karin Linse

Hej igen!



Jag menade texterna till låtarna, dom är ju så bra att jag vill lära mig dom utantill! :)



Kram!

2010-08-29 @ 22:41:42
URL: http://karinlinse.blogg.se/
Postat av: Josefine

joho bermuda finns! jag seglade dit i våras.

2010-08-30 @ 20:11:52
URL: http://josefinejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0