vi är inget jävla koncept



Kommentarer
Postat av: Clara-Fina

Hej hej hallå!

eh ja, ni är balla och jag hittade er blogg idag och jag blev så fantastiskt glad! fick er autograf på siesta, eller ja, jag bad min kompis som jobbade där att fråga er om han såg er, så det gjorde han tjoho och hurra! men! det var inte det jag ville säga, jag ville bara lägga ett litet förslag, jag tycker att ni borde ha kategorier i bloggen, så att man kanske kan kolla efter ackord+låttexter i en kategori och sånt, asbra att ni lägger upp ackord förresten, blir glad tjoho!

adjö! <3

2010-12-11 @ 15:34:28
URL: http://clarafina.devote.se
Postat av: julia

Ni är hur coola som helst, och eran musik är kung. "Vacker" är något av det absolut bästa som någonsin nått mina öron.

Måste dock fråga, när åker ni norrut så man kan lyssna på er live?:D

Och, kan ni inte lägga ut mer låttexter, dom finns ju inte att hitta på så många ställen.:)

Hejdå, ni är bäst.

2010-12-12 @ 22:16:26
URL: http://juliagr.blogg.se/
Postat av: littlemarbles

hej clarafina! nu har jag gjort en kategori som heter texter/ackord, tack för tipset!



julia: du får hålla utkik på vår myspace www.myspace.com/littlemarbles där brukar vi lägga upp spelningar!



kram!!!

2010-12-13 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0