det spelar ingen roll vart du går jag går med dig överallt



jag lärde mig aldrig någon matte på gymnasiet
ingen engelska heller
jag var för rastlös för att lyssna
julia och jag brukade ljuga för läraren
säga att vi var tvugna att ha littlemarbles möten
sen gick vi ut och skolkade
vi kan göra allt tillsammans om vi vill
vi träffas aldrig och äter souvlaki på poseidon klockan elva när dom öppnar längre
vi går aldrig ut med tusen miljoner apelsiner och delar ut dom till främlingar och säger att
"vi kommer ifrån påfågelföreningen och att ikväll bjuder vi på det här! ha det bra" längre
vi går aldrig upp klockan sju på sommarlovsmorgonen och tar med oss julias duntäckte till
kärleksparken, köper en liter glass och äter den med händerna längre
vi träffar inga stora idoler som gör oss speciellt nervösa längre
men det är samma dagar nu
måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag

och
julia går fortfarande in på toa och kissar
när jag står där och borstar tänderna

Kommentarer
Postat av: judith

ni är så himla fina och bra. lyssnar på er typ...massa timmar varje dag!

2010-10-04 @ 16:21:12
URL: http://babypig.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0