Ruta ett


har inga pengar för jag har inget jobb
har inget jobb för jag har inga kvaliteer
har inga kvaliteer för jag har ingen utbildning
har ingen utbildning för ingen kan lära mig
ni har för mycket vatten i huvudet
har inget hem för jag betalar inga räkningar
betalar inga räkningar för ingen ger mig pengar
ingen ger mig pengar för jag har inget jobb
jag har ingenting för jag vill ha det gratis
lever på livet och låter det komma till mig
jobb, kvaliteer, pengar, ingen ingenting
skyller allt på er och tar den lätta vägen ut
vad kan jag göra
JAG HAR INGENTING

Kommentarer
Postat av: Amanda

HallåDärKöpBlåbär!



Jag har en liten fråga, finns det någonstans där man kan hitta ackorden till era låtar? (a)



2010-07-19 @ 16:58:30
Postat av: Little marbles

hallå! nej, men ja kan ge dom till dej här . vilken låt tänkte du på ?:) kram

2010-07-19 @ 20:02:24
Postat av: Jzy

Åh jag skulle jättegärna vilja ha ackorden till '' Jag hoppar & trampar på ditt hjärta''!

2010-07-20 @ 19:25:23
Postat av: little marbles

Em C G D om&om igen!

kramkram:)

2010-07-20 @ 21:27:07
Postat av: Amanda & Julia

Hallå, vi vill gärna ha ackorden till:

Lär mig

Svart katt

Finaste grejen

Åke



Tack för senast, en oförglömlig kväll på Majas, varberg!



Kram :D

2010-07-28 @ 14:15:15
URL: http://null
Postat av: little marbles

haha såklart ni ska få finisar:)

lär mig:

vers/refr: Dm G F C Bb

stick(det stör dig när ja... Dm G Bb C

Stick (springspring.. Dm G



Svart katt:

1:capo

vers: Am F Am

refr: Em Dm Am

Stick: Am Dm



Finaste grejen:

Vers: C Am C Am Em Am D Am

Stick: Em A7

Refr: C G F C G Am F 2ggr C Dm F Dm C G F C



Åke är lite konstiga ackord. ja vet inte vad de heter tyvärr!!



kramkram!

2010-07-29 @ 19:53:11
Postat av: Amanda & Julia

Tack så hemskt mycket!

P.S. ni är ruggigt bra, har aldrig blivit så beroende av någon artist förut ((;

2010-07-29 @ 23:12:15
URL: http://null
Postat av: Alice

Jag skulle gärna vilja ha ackorden till för fin för denna värld.



Kraam!

2010-08-05 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0