iband begränsar pengar drömmar. & ibland är det bara så att SJ är för dyrt

En man utanför hemköp
Jag köper hans magasin &frågar
Han har inget hem, men han skrattar
- Ja, det är ju vår nu, så det går an.
- Tacka vet jag Polen underbara sommar med vin, bada och grilla
Han sjunker in i dem.
Minnena i Warsawa med sol och en full morsa.
Polisen ville ha honom på 80-talet.
Nu finns inget snack om saken.
Han berättar för mig:
Stockhom kallas lilla Venedig massor av sjöar&öar
Ville gärna komma dit men saknade en tia för resan.
Vi avsutar dagen med att snacka skit om livet och jävlajävla SJ.,


Kommentarer
Postat av: maria pizzeria

jävla jävla SJ jag håller med!!!

2010-06-17 @ 18:45:11
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0