jag vaknade i morse. det kändes ganska simpelt

nu har vi besökt blåsiga malmö.
spelat på P3 humorhimlen. varit mer nervösa än på länge.
dansat till radiomusik och ätit kycklingmackor.
köpt smartiespåse på lidl
legat på hotellrummet alldeles för länge.
brottats.
varit kungens strippor.
kastat smarties papper över hela rummet.
haft värdels jobbigaste sockerkick.
hittat fjärkontrollen.
åkt till alvesta.
hoppat av och vidare till växjö.
hittat
kommit i tid.
spelat på ett ställe med fina lampor.
sovit på ett spökhotell.
helt ensamma.
vi förstår ingenting.
vart är personalen?
vart är värmen?
och vart fan är bubbelpoolen?
från två små ensamma själar.
ja saknar redan min bästis.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hörde er där för första gången... ÄLSKAR er låt Jag Hoppar & Trampar På Ditt Hjärta... spelar den om oc om igen! Ni e ju super duktiga! Fortsätt så :)



Många kramar!

2010-11-13 @ 00:38:39
Postat av: Angel

jag tycker om er jättemycket!

om ni hade snyggare tshirts skulle jag ha på mig dem hela tiden, men tills vidare kommer jag nog bara ha på mig dem när jag klättrar och vill visa attt jag är tuff!

jag ska se er i stockholm 4e dec, hoppas ni är bäst där!

kärlek!

2010-11-14 @ 04:41:42
URL: http://jagharentrasigcykel.blogg.se/
Postat av: littlemarbles

hej angel ,jag tycker att våra tshirts är skitsnygga och jag skulle kunna ha en när jag går på bal med kungen!!!



du menar den andra december? vi ska göra vårt bästa:)



kram!!

2010-11-14 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0