make it rain

I be drilling these chicks like Major Payne 
When I make it rain, they be like "Kell do it again" 
From the club to the coupe, inside my gates 
Up in my bedroom screaming each others name
They was perty perty, and I was flirty flirty 
Lil' dro, lil' bub now they getting' dirty dirty 
Don't ax me what my name is, stupid bitch I'm famous 
You gon' make me aim this 
Leave your ass brainless 
I'm tryin' to stay R&B 
But these streets is a part of me 
So don't get it twisted 
You see I order one bottle, then I fuck with one model 
Then I order more bottles, now I got more models 
I'm from that city where them niggaz don't play man 
I take a chick to my room like caveman 
So ask your girlfriend my name, I bet she go 
"Skeet skeet skeet skeet, Weatherman 'bout to make it rain!"

ey, ey eeey, hey Joe uh let me git 'em 
It's young money and we on like the television 
The weather channel, but I do not broadcast 
I throw up more cash, and change the forecast 
Your boyfriend is lame, I make it rain on you 
He never make it rain, like Southern California 
Where's your umbrella? Now get your raincoat 
Baby I make it flood, now you gon' need a boat
&så refrängen lite där det känns bra! make it rain...
samma ackord rakt igenom: Em G D
Så kan man ju avsluta med att skrika "Make it rain on them hoes" och slänga tamburinen i golvet. Det tycker iallafall vi är jättekul.

bild på linn från peace and love för två år sedan?

dagens visdomsord:
du säger åt mig att gå, jag springer.
du säger åt mig att tala, jag skriker.




Kommentarer
Postat av: växjö

tacktacktacktack! vår musikvideo kommer upp inom kort :D

2010-11-29 @ 10:20:41
Postat av: Carro

Hej!

Vi träffades i lördags på hornstulls strand.

Det vore så himla kul att se er på torsdag på debaser, kunde ni skriva upp mig plus en på listan?

2010-11-29 @ 21:26:58
Postat av: little marbles

hej carro:) vi vet inte än hur många vi kan få in. man om ja får ditt nummer så kan ja smsa dej när jag vet! hoppas du hade kul i lördags!kramkram

2010-12-01 @ 15:50:12
Postat av: carro

visst, mitt nummer är 0730-966821 :) kram!

2010-12-01 @ 16:37:01
Postat av: juliajornbo

hej fina ni.

Kommer ni kanske få upp denna låt på spotify? Det hade gjort mitt vinterland lite minde kyligt. Se till att få den inspelad i studio inom kort!

pusss er andra Julia ((:

2010-12-16 @ 19:40:01
Postat av: littlemarbles

vi håller på att spela in make it rain! snart så:)

2010-12-16 @ 22:35:26
Postat av: Ida!

så total kär i denna låt, ganska så gammal men ändå!

xoxo

2011-07-17 @ 15:52:57
URL: http://idadencoola.blogg.se/
Postat av: julia

hej med dagen, skulle världen kunna få ackorden till en galning på stan? det vore grymt!

2011-08-05 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0