lär mig

vers + ref: Dm G F C B
stick 1: Dm G B C
stick 2: Dm G
Du skulle ta över världen med dans
ta med mig lär mig lär mig lär mig
ord som vet precis vart de träffar när de sägs
vi kan radera kasta bort dem
du skulle ta över världen med dans
nu dansar vi på samma låda
vi dansar till samma rytm  men jag har de rätta movsen
lär mig lär mig lär mig
du skulle ta över världen med dans
men hur gick det?va hur går det?
det spelar ingen roll vart du än går
jag går på dig överallt
du stör dig när jag är tyst, så jag tänker tyst
och skjuter dig med min tystnad
du stör dig  när jag inte tänker, så jag tänker tyst
och skjuter dig med min dumhet
spring spring, kasta bort dig
svetten lackar, trampar ned dig
båten går, vi kan radera
hur går det? ta med mig
lär mig, tänk på dig , ta på mig
dansa med björnar
vi skulle ta över världen med dans

Kommentarer
Postat av: Frida

ni totalt asfina!

2010-09-26 @ 17:18:30
URL: http://senapsgul.webblogg.se/
Postat av: Elly

Ni är så sjukt härliga och söta, ni kommer att vara insperation till en kollektion för mig lätt! Blev så himla glad när jag såg er sjunga på båtsession i sthlm!

Fortsätt sprid glädje och starka färger ovh känslor !:)

2010-09-27 @ 03:51:53
URL: http://insperationujasiristrength.blogg.se/
Postat av: elin

bra band som skriver bra ord som bildar bra låtar!

2010-09-29 @ 18:32:19
URL: http://stadenberg.blogg.se/
Postat av: moa

åh va grymma ni är. Så himla fin musik

2010-11-28 @ 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0