nu har vi en årsförbrukning av tuggummi i hallen


Kommentarer
Postat av: lou

Förstå mig inte fel nu. Jag tycker ni är hur som helst. Men, fick känslan av lite oengagemang när jag såg den här videon. Åtminstone av tjejen i mörkt hår, står och pillar på naglarna elr nåt. Inget illa menat. Hoppas ni kan ta kritik. Men, det kändes bara så och det var lite tråkigt. För ni e grymma.

2010-09-14 @ 13:54:07
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: little marbles

Tar emot kritiken med öppna armar.

Att lyssna till samma frågor med olika formuleringar

är inte särskilt stimulerande för våra snabbt uttråkade hjärtan&hjärnor. Förresten så är vi nagelbitare sedan sju års ålder så det är lite svårt att bara lägga ner en sådan ingrodd vana bara för att det står en kamera framför en.

tråkigt att du inte gillade oss, för det var så vi kände oss just den dagen.

2010-09-14 @ 16:41:54
Postat av: Anonym

Jag håller med Lou. Jag tycker ni har en hel del bra låtar. Men ni är faktiskt artister och ni blir granskade hela tiden. Ni ska få människor att vilja lyssna på eran musik! Det är inte bara själva musiken som är viktig utan också hur man framstår sig själv. Jag tycker inte man kan ha den attityden "Det var så vi kände oss just den dagen". Tyvärr är det så att vi dömmer varandra här i världen väldigt lätt, och när jag såg denna intervju fick jag verkligen ingen bra bild av er två. Jag är ledsen att behöva säga det, verkligen! Dessutom är det väldigt respektlöst mot killen som intervjuar...

2010-12-05 @ 12:15:53
Postat av: Claes

Hur kan man klaga på Julia och Linn i den här intervjun. Killen som intervujar är ju inte Claes Efsberg precis... Står och tittar i manus hela tiden, han går verkligen bort!

Verkar ju helt skitenödig...

Sötnosarna är fokuserade hela tiden, men fattar inte vart idioten vill komma.

Han står och babblar om saker som inte passar in alls, för han följer manus...

Ni äger verkligen flickor (Linn & Julia) fantastiska texter! Skiver ni dem själva!?

Här har ni ett FAN! Har frågat efter tröjor nyss. hoppas det finns, ni vet varför??

det finns inget annat i mina lurar just nu...

Ha de!

2010-12-07 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0