tiden går men allt står still, kungen vänder blad men alla kommer ihåg

vi var med i morgonpasset
jag vet att det inte var igår
men fortfarande när jag tänker på det
så känns det väldigt kul
.
http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=2974936
.
så vill jag också skriva lite om
att på torsdag är det turnepremiär
och det ska bli kul
vi åker till borlänge och missli ska sälja alla sina klänningar
så ni borde komma
.
så lägger jag upp en bild
för att få en framgångsrik blogg så ska man
lägga upp bilder i varje inlägg
man ska också uppdatera flera gånger om dagen
men vi får jobba på den punkten

Kommentarer
Postat av: Paulina

ja! Uppdatera mera :)

2011-03-30 @ 09:17:08
Postat av: Sofie

Hejsan!! Var på och kikade på er igår på Cozmoz i Borlänge. Måste bara säga att ni var ruskigt bra! Gillade er skarpt.

Hoppas ni spelar på Peace & Love i sommar. :)



Hälsningar

Sofie

2011-04-01 @ 10:18:34
Postat av: Anonym

Hejsan!! Var på och kikade på er igår på Cozmoz i Borlänge. Måste bara säga att ni var ruskigt bra! Gillade er skarpt.

Hoppas ni spelar på Peace & Love i sommar. :)



Hälsningar

Sofie

2011-04-01 @ 10:18:54
Postat av: Anonym

Hejsan!! Var på och kikade på er igår på Cozmoz i Borlänge. Måste bara säga att ni var ruskigt bra! Gillade er skarpt.

Hoppas ni spelar på Peace & Love i sommar. :)



Hälsningar

Sofie

2011-04-01 @ 10:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0