matteuskyrkan

dagens team!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag funderar lite på om ni själva insett hur fruktansvärt bra er musik är. Jag tror inte det. Jag tror inte ni förstår att folk kan ha så brutalt nära relationer med era röster och era texter. Men snälla snälla Julia och Linn - sluta aldrig med det ni gör för det är så förbannat bra

2012-03-22 @ 12:44:08
URL: http://ebbasfoto.devote.se
Postat av: littlemarbles

hej ebba.

vad fint sagt av dig.

vi suger i oss det som två disktrasor

kram!

2012-04-08 @ 11:31:26
Postat av: Jonas

Hej! Stora komplimanger till nya plattan och tidigare låtar! Ska göra mitt bästa för att få se er live i sommar:)

Bara en instickare, pojken på bilden råkar inte gilla andra pojkar och vara singel?

Ha de gött flickor!

2012-04-12 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0