för fin för denna värld

vers: Bm D A E
oo parti: D E D C
ref: Bm D A E
Bm D F#
Bm D E Em
Bm D F#
skillnaden mellan dum & geni är hårfin
så jag kallar mig för fin för denna värld
jag är för fin för denna värld
så jag viker mig dubbelt och går härifrån
ooo
trilla inte om kull för min skull
jag bygger något fint som krossar dig
jag krossar nästan dig som var bra då
jag är för fin för denna värld
känslan är viktigare än vetskap och förnuft
vi gör ett kompromiss spel i tysthet
jag tappar andan och du vinner
så jag kallar mig för fin för denna värld

Kommentarer
Postat av: Claes

Skönt att Hallandstrafiken inte håller kliniskt rent runt hållplatserna. Det blir ju så mycket sötare att vänta.

Även om det är surt... :)

2010-12-18 @ 12:28:47
Postat av: Jenna.

Åh, NI ÄR BÄST! Så jäkla bra är ni :') <3

2010-12-26 @ 21:23:23
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0