vacker

gu vad du är vacker själv är jag lite söt
du är riktigt snäll jag har fullt ös
vad är det där du målat dina läppar med
kanske kan du tänkas dela det med fler?
vilken tur att lilla jag är modig och är bra
jag låste upp mitt lilla lås
du är riktigt duktig, du är ambitiös
jag är bara snurrig och aldrig seriös
du är så vacker
du är riktigt såvacker
får jag titta på dig? mig?
du är bara bra så komplettera mig
jag kan vara snäll och kommentera dig
du är riktigt flitig, jag är bara lat
du är mjuk och smidig, men visst är jag lite bra?
å, du är så vacker du är riktigt såvacker
kan jag få titta på din? vad menar du? nej ingenting
du är fin som en stjärna stjärna fin som en ros
ros som doftar och lyser i natten
jag kan inte få nog
jag ger dig komplimanger så du stannar kvar
du är det näst bästa det finaste jag har
jag kan  vara snäll
jag kan vara fin
jag kan vifta med mitt hår
gu vad jag är din,.

Kommentarer
Postat av: CF

Åh, ackord? ^^

2010-12-27 @ 21:01:33
URL: http://clarafina.devote.se
Postat av: littlemarbles

hej clarafina!

Vi vet inte vad ackorden heter eller hur man tar reda på det. vi vet helt enkelt bara hur man ska sätta fingrarna på gitarren och inte så mycket mer!

kramis/littlemarbles

2010-12-27 @ 21:35:01
Postat av: Anonym

Snälla kan ni inte lägga upp texten och ackorden till låten 'i köket' ? Snälla!

2010-12-29 @ 23:13:11
Postat av: Julia

vad e det för ackord till "vacker"?

2011-01-10 @ 15:44:27
URL: http://junlund.blogg.se/
Postat av: julia

åh vad jag älskar den här låten

2011-01-27 @ 16:01:30
URL: http://juliagr.blogg.se/
Postat av: johanna

ackooordd??? :) hiimla fin låt!

2011-02-17 @ 19:14:40
Postat av: C-J

Fan va ni är bra! hittade låten nu och blev förälskad på en gång. Ses på putte i parken

2011-06-14 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0