hej roskilde

Little Marbles som just nu är ute på vårturné med Miss Li är klara för en konsert Roskildefestivalens warm-up dagar på Pavilion Junior, där nordiska unga, heta artister redan nu visar vilka som kommer att bli morgondagens stora stjärnor. Roskildefestivalens musikbokare Stefan Gejsing säger: Jag såg en fantastisk koncert med bandet på årets By:larm festival. Vi ser därför fram emot att presentera dom på Roskilde Festivalen där de ska uppträda med band, vilket lägger till flera dimensioner på det vokala universum som finns på deras skivor.

 

Kommentarer
Postat av: Nelli Nilsson

Hejsan! Jag heter Nelli och är 13 år. Jag undrar om ni kan ge mig ackorden på vacker?

det skulle vara jätte snällt för jag vill jätte gärna sjunga den på min klasskonsert, kram

2011-04-07 @ 21:06:48
Postat av: littlemarbles

hej nelli!!



det är jättemånga som har frågat oss om ackorden till vacker och saken är den att vi faktiskt inte vet vad ackorden heter. vad fint att du vill sjunga den på din klasskonsert! du har ingen musiklärare som kan hjälpa dig att ta ut ackorden?

hoppas att det löser sig:)

kramis från littlemarbles

2011-04-07 @ 21:18:43
Postat av: Nelli Nilsson

jaha okej, men jag kan fråga min musiklärare så får jag hoppas att det löser sig! kram kram :)

2011-04-07 @ 21:33:33
Postat av: Nelli Nilsson

förresten vill jag säga att jag är ett riktigt stort fan och beundrar er riktigt mycket! älskar era låta och önskar att jag kunde skriva låtar lika bra som ni :)

2011-04-07 @ 21:34:45
Postat av: Petra

Det finns inget bättre än en solig kvällspromenad i ensamhet med er musik i öronen

2011-04-09 @ 10:10:25
Postat av: Ida

VIlken ball header:)

2011-04-09 @ 10:35:28
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Det var roligt att se er på Skandiateatern ikväll. Ni var jättebra. Tack för den fina autografen som jag fick på T-shirten jag köpte! Jag tog några bilder på er. Jag vet inte om ni är intresserade. Men ni får gärna kopiera bilderna från min blogg.

Bilder från ikväll:http://fizz.blogg.se/2011/april/little-marbles.html#comment

Bilder från Munken in the park i sommras:http://fizz.blogg.se/2011/march/little-marbles.html#comment

2011-04-09 @ 23:08:27
URL: http://fizz.blogg.se/
Postat av: Ulf-Henrik från Motala

Såg att ni båda kände igen mig i publiken i Norrköping i går kväll. Kul att se er live igen och ni kommer aldrig att förlo-o-o-o-ora och vara det eviga förbandet.... Det är ni för bra för! Vänta bara!

2011-04-10 @ 09:01:24
Postat av: Fashion Magazine www.fmag.lt

Hello dear girls, I'm a fashion journalist from Lithuanian fashion magazine called Fmag. Could you please contact me via my email [email protected]? I have a suggestion to you. Will be waiting, take care!

Best,

Agne

2011-04-10 @ 18:12:11
URL: http://fmag.lt
Postat av: Nelli Nikolai

hej little marbles! im happy to wear your t-shirt, soon, its so diffrent to me to write here to you!



have a nice day,

Nelli

2012-03-04 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0