idag hände det!!!!

för första gången på fem år hade vi inget att prata om

Kommentarer
Postat av: Hannizzle

Hahahaha kul bild LOL ;P

undra ba vaffö de e så många tyska kommentarer på era u-tube-klipp?? :O

Tack för all underbar musik som jag kan fylla mitt hus med!

2011-09-11 @ 11:00:49
Postat av: Anonym

Hej ,ni är skitbra tjejer ,jag tänkte bara fråga om inte ni kunde ta o lägga upp ett klipp på youtube när ni sjunger "make it rain" med lyrics ?

Vore jättesnällt ,kramkram :D

2011-09-15 @ 17:58:43
Postat av: Pitchi ~ ぴっち

det vore super coolt om ni kunde titta på den här videon som jag och mina vänner har gjort. :) det är en liten musikvideo till "jag hoppar och trampar på ditt hjärta". <3



videofy.me/v/278058

2011-09-16 @ 16:36:55
URL: http://pitchi.blogg.se/
Postat av: littlemarbles

hej hannizzle! Det är en tysk brud som har gjort en parodiliknande grej på vår låt ''i köket''. Hon råkar vara ifrån tyskland! Så vi tror att det är anledningen till alla tyskakommentarer:) tack själv!



Hej Vi r inte så bra på youtubeklipp, men det kanske kommer något någongång:)



Pitchi! Vi har tittat och tyckte det var mycket fint!! tack!

2011-09-19 @ 09:20:39
Postat av: Hanizzle

Hahaha oki :)

2011-09-19 @ 15:37:47
Postat av: resume help

happy pereshlab on horses. Wonderful animals and your work is also a miracle. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0