nyhetsmorgon

dom hade god ost
puss!

Kommentarer
Postat av: Isabella

grymt spelat som alltid! :)

2011-08-10 @ 22:50:43
URL: http://radioregn.blogspot.com
Postat av: Angelica

ni är verkligen sjukt grymma! så glad att det går bra för er :)

2011-08-10 @ 23:57:22
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag såg er och trots att jag lyssnar så mycket på p3 har jag aldrig hört talas om er ens.... men jag blev fascinerad - ni är FINA!



Jag tänkte också på en sak som min 15-åriga lillasyster sa till mig igår... hon börjar gymnasiet nu alldeles snart och vi var på stan och köpte nya kläder till henne igår. Då säger hon, att på högstadieskolan kunde man inte ha några annorlunda kläder, för skolan var ju liten, men nu kan man ju ha lite annorlunda saker i gymnasiet för där går det ju esteter som har knäppa kläder så man kan ha nästan vad man vill.....



Mmmmm. tänker att fler borde vara lite mer som er. känner ni er aldrig rädda? har ni känt er rädda? hur bra självförtroende har ni och hur uppnår man det? ni är beundransvärda. fortsätt som ni gör. fint!

2011-08-11 @ 01:22:04
Postat av: Peter

Jag hade aldrig hört talas om er när jag er på Nyhetsmorgon. Jag gillade det jag såg och hörde. Jag tycker om när artister vågar sticka ut i sin stil. Gärna både när det gäller musik, friyser och kläder. Hoppas att det kommer att gå bra för er.

2011-08-11 @ 13:03:22
Postat av: oroshjärta

Ni var helt superfantastiska!! Så glad ja hittat er! L.O.V.E

2011-08-12 @ 08:07:46
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Emelina

Hej hej! Jag måste bara få säga att ni är så grymma! Jag älskar eran musik och eran stil ni har ni uppträder (jag såg er i våras när ni besökte Gävle på Spegeln och föll direkt för musiken och eran stil!). Och, ni ser så grymt coola och egna ut!

Kärlek till er!

2011-08-23 @ 20:58:25
URL: http://emelinasjostens.blogg.se/
Postat av: maddelen

Hallå tjejer! Vill bara säga att jag älskar er musik!!

Riktig glad-musik! Min favorit är För fin för denna värld från tåget. HUR grymma är ni?! :D Skrattade medkännande åt mannen som skulle föröka kolla biljetterna lr dyligt som såg ut att tänka "Jahapp, här sitter dom och spelar, vad gör jag nu? ...Äh! Jag får komma tillbaka senare." fniss

Ni är underbara hoppas ni gör musik länge till!

Kram å Hey!

2011-09-17 @ 12:41:31
URL: http://maddelen.com
Postat av: Moa

Ni är så jäkla fantastiska!

2011-10-11 @ 10:55:49
Postat av: Fredrik

Ni är så jävla bra! Vilka inspiratörer! Keep on doin' the good work!

2011-10-17 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0