vad var det jag sa

Imorgon kl. 20:00
Mosebacke Torg 1-3
PROGRAM
19.00 - Vip förmingel, snack, ståkäk o kära återseenden!
20.00 - ENTRÈ ÖPPNAR
20.30 - TWINFLOWER BAND
21.15 - LITTLE MARBLES
22.10 - ANNA IHLIS
23.00 - THE BABOON SHOW
LITTLE MARBLES (pop)
En färgsprakande konfetti-duo som precis har gästat “Musikhjälpens” glaskub nere i Malmö. Little Marbles har ett synnerligen framgångsrikt år bakom sig, mängder av succéfyllda livespelningar följde den uppmärksammade releasen av kanonalbumet Vi slutar när vi är klara, producerat av Miss Li och Sonny Boy Gustafsson. Singeln Jag hoppar och trampar på ditt hjärta är en av årets mer spelade låtar på P3. 2011 har dom b la bjudits in att representera Sverige på Bylarm, Oslo .
känns ju kanske lite omodernt att göra reklam
för sig själv
på sin egen blogg
men kom imorgon
jag tror det blir bra

Kommentarer
Postat av: anna

kan ni lovar att ni har massor [MASSOR] med konserter lite överallt (helst i stockholm) i sommar? snälla? jag känner att det inte kommer bli nån riktig sommar utan little marbles

2011-02-02 @ 20:01:12
URL: http://annasmeningslosa.blogg.se/
Postat av: johanna

aldrig lyssnat på er innan men eftersom ni kommer till popadelica kände jag mig tvungen att lyssna igenom era låtar på spotify. låter himla bra alltså!

2011-02-03 @ 18:34:00
URL: http://jafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0