hultsfred me steffe

dagen innan när vi hade spelningen med bandet så hängde vi alla i vår bil
jag tror att det var då vi bestämde att imorgon ska vi tre ses klockan 2 och repa lite innan gig
klockan blev dagen efter och klockan blev två
nu ska vi ses halv tre
klockan blir halv tre
nu ska vi ses tre
och så fortsatte  klockan så
till  den blevklockan var ungefär 17:15
vi skulle spela 18 så vi knäckte en bärs och gjorde en låtlista
och bestämde att steffe skulle prata tyska mellan låtarna
jag skriver detta för att ni ska ha något att läsa
hejdå!

Kommentarer
Postat av: mikaela

thihi ni är grymma!

2011-07-25 @ 01:31:13
URL: http://mikaelastenback.blogg.se/
Postat av: Brita

Åh vad ni sjunger vackert! Jag hörde er cover på p3 och har lyssnat igenom "Vi slutar när vi är klara" och det var himla bra.

Ni verkar vara så fina och roliga människor. Ville bara säga det, haha.



Kram

2011-07-25 @ 21:50:10
URL: http://youcancallmequeenjane.tumblr.com/
Postat av: Joel

Jag tror att jag är kär :SS

2011-07-28 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0