undrar du

Det finns så mycket ord och meningar.
Världen är konflikträdd
& allt är en enda gegga av
väntan
du inväntar
och jag avundas
alla som har ett lugn
andas tungt
som man ska
som man gör när man sover
rycker till
tuggar lite
på morgonen
på geggig gröt
på dåligt kokta ägg
jag sitter här
och allt känns ju ändå gansk orimligt och svårt att f
svårt att förstå
du inväntar
och jag avundas
alla ord och meningar som inte är mina
alla som har ett lugn
alla som kan koka ägg
och alla som kan det där med konflikter

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag skulle gärna hänga med ett "miffo" som dig Julia!

Verkar ju suveränt härlig :D



Ha det gott båda två!

2011-03-21 @ 19:38:37
Postat av: johanna

ni är så himla snygggga och bra och jag längtar ihjäl mig till popadelica! ses där :D

2011-03-27 @ 12:21:19
URL: http://johannafalk.devote.se
Postat av: Cilla

Hej!

Hur får man tag på gitarr ackorden till "vacker"? Helt underbar låt...lyssnar på den konstant...

Kram cilla

2011-05-18 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0