i köket

ackord: G C ?
rensar ogräs hela dagen
borde ut och springa
ringa massa gamla vänner
sådana som man känner
bränner mat i köket
jajag bränner mat i köket
och fast allting r bränt i hela köket
så vill jag ändå ha
matmat massa tusen kilo med mat
ge mig choklad och kex
ge mig fler komplex
och ändå är det så gott
sju kilo
eller iallafall fem
och ni vet
när blommorna brister
allas näsor rinner
och dom ser ut som skit
och jag är så jävla snygg
och ni vet på morgonen
när man har dålig andedräkt
och man vill ha sin glass
och man inte orkar gå till kylen
men jag har gömt den under min madrass
under min madrass.....
sju kilo
eller i allafall fem
&jag blir som ett skämt
men det blir jag ju jämt
men jag kände att jag måste
äta upp mitt kylskåp
utifrån och in
snälla maten försvinn

Kommentarer
Postat av: Ulf-Henrik

Gott nytt år på er fantastiska, underbara och begåvade tjejer! Ser fram emot att få åka på en av era konserter snart igen. Kram!

2011-01-03 @ 16:21:28
Postat av: Emma

Det är helt sjukt att ni kan sjunga madrass och försvinn så många gånger eftervarandra.. Haha. Ni är bäst!

2011-01-04 @ 15:49:23
URL: http://emmaell.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag håller verkligen med Emma! Jag har verkligen säga försvinn så många gånger som ni gör, men det är helt omöjligt! Ni är så duktiga!

2011-01-04 @ 21:45:22
Postat av: Pitchi

SUPER LÅT! älskar era låtar och er stil. skulle ni kanske kunna lägga in låttexten till "en galning på stan" ? älskar refrängen i den. :D <3

2011-01-26 @ 19:52:01
URL: http://pitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0