hejdå

vi läste kerstin thorvall på tåget
och fick en ny kompis
hejdå p3 humorhimlen

Kommentarer
Postat av: Joseph

Det var kul att se er i Stockholm!

2011-10-20 @ 23:34:17
URL: http://joseph.spotlife.se
Postat av: Nikki

Hej tösar! Jag vet inte riktigt hur jag på ett lite mer "normalt" sätt ska kontakta er så jag kör här och hoppas att ni orkar svara på min mail eller så. Öhm, jo! Jag och några till driver ett allaktivitetshus i Nyköping och ska ha en feministfestival första adventshelgen. Tanken är att vi bl.a. ska ha några artister och vi har bestämd oss för att bara har brudar på scen den här helgen då det finns gott om grabbar på scen annars ändå. Jag tänkte med en gång på er såklart! Jag kan tänka mig att ni håller på att bli lite för stora och upptagna att vilja ta er till den lilla skithålan nyköping, men det är ju alltid värt ett försök. Husets drivs frivilligt vilket innebär att vi inte riktigt kan erbjuda nån större summa pengar, mer än resekostnader, mat och ev. bostad. Hoppas verkligen jag hör av er även om svaret är nej och jag ska passa på och säga att jag diggar er stenhårt! blir alltid lika glad när ni dyker upp i mina hörlurar. okej. ha det fint.



snask och fred, Nikki

2011-10-27 @ 13:08:44
Postat av: tilda

ni var så grymt duktiga!

2011-10-31 @ 19:14:41
URL: http://emelialinnea.devote.se
Postat av: Maja

Skulle inte ni kunna lägga ut en lyrics på Ta min ungdom. Men acord och sånt. Jag älskar verkligen era låtar, ni är gryma!

2011-11-06 @ 20:11:23
Postat av: Amanda

Ni är såå himla bra! Jag bara älskar eran stil!

Jag lyssnar alltid på er på morgonar på bussen.

Kram, haha fånga dagen...

// Amanda

2011-11-20 @ 19:54:40
URL: http://amandawikelid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0